Kundeservice

Husk at du 24 timer I døgnet - 365 dage om året har adgang til at se dine regninger samt tyverispærre din mobiltelefon via vores Selvbetjening.
Har du en serviceaftale på din fastnet og eller bredbåndslinje, har du mulighed for at fejlmelde døgnet rundt på 7023 0600


Driftsinfo ændring sep 2017

Kontakt oplysninger

DLG Tele
Holmbladsgade 139
2300 København S            
Tlf: 7023 0600
CVR-nr: 25813286

Henvendelse til kundeservice: man-tors kl. 9:00 - 16:00. Fredag kl. 9:00 - 15:00

Kontakt via mail:

E-mail:

kundeservice@dlg-tele.dk

Du kan kontakte DLG Tele kundeservice på e-mail. Husk at oplyse dit kundenummer i e-mailen. Vi bestræber os på at besvare din mail hurtigst muligt. Da vi i perioder har travlt kan svartiden her være lidt længere. 

Fejlmelding og Spærring

Fejlmelding af Bredbånd, Fastnet eller Parabol: 
tlf.: 7023 0600 (Du kan fejlmelde hele døgnet med en Serviceaftale. Alternativt kan du fejlmelde inden for den normale åbningstid)

Spærring af mobilnummer/simkort: tlf: 7023 0600 (Du kan spærre dit mobilnummer hele døgnet på din Selvbetjening)